Re: XGL

2006/7/25, Jacek Wyszyński <jacek4-3@o2.pl>:
No wlasnie - XGL - probowal ktos instalowac to cudo?

W czerwcowym numerze Linux+ byla dystrybucja "Kororaa Live-CD", odpalilem to i zwalilo mnie z nog!
Bardzo mnie zdziwilo ze nawet na moim Radeonie, ktorego nie potrafilem skonfigurowac aby dzialal z przyspieszeniem openGL - wszystko automatycznie sie skonfigurowalo i juz po chwili cieszylem sie wspanialym widokiem xgla. :) Bardzo mi sie to spodobalo, wiec postanowilem zainstalowac to sobie na Debianie.

Znalazlem w internecie kilka tutoriali, m. in. http://www.compiz.net/viewtopic.php?id=389 - ATI
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=131267 - nVidia
oraz pisany pod debiana:
http://sonique54.free.fr/xgl/xgl.htm

Probowalem zainstalowac to wedlug tego tutoriala dla debiana, jednak nie potrafilem sobie z tym poradzic. Teraz bede probowal jeszcze wg. poradnika dla ATI.

Jesli ktos mial z tym do czynienia i udalo mu sie to zainstalowac i odpalic pod Debianem to bylbym wdzieczny za wszelkie info, moze ktos zna dobry tutorial krok po kroku ktory bylby zrozumialy dla mnie?

Uważam ze uruchamianie na debianie takich wodotryskow jak XGl jest
troche dziwne. System stricte serwerowy - wiec XGL zainstalowalbym np.
na suse (w 10.1 nie trzeba nic kompilowac nawet) . Na gentoo tez
ladnie chodzi.

Osobiscie nie uruchamialem tego cuda na debku, ale wiem od znajomego
ze na sidzie dosyc ciezko z tym..

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com