Re: XGL

25.07.2006 pisze Wojciech Ziniewicz (wojciech.ziniewicz@gmail.com):

> Uważam ze uruchamianie na debianie takich wodotryskow jak XGl jest
> troche dziwne. System stricte serwerowy - wiec XGL zainstalowalbym np.
> na suse (w 10.1 nie trzeba nic kompilowac nawet) . Na gentoo tez
> ladnie chodzi.

No, jasne, stricte serwerowy. Fakt, mój laptop jest mocniejszy od
pierwszego serwera, na którym miałem konto i ma mniej niż 1U, ale nie
przesadzajmy.

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

                 Do you enjoy being put down or something?