Re: Re[4]: Apt-get

Dnia 11-07-2006, wto o godzinie 20:59 +0200, Tommy.S napisał(a):

> Nistety apache był z pakietów i nic oprócz wywalenia całego
> katalogu apache2 z /etc nie robiłem. Później instaluje się ale już
> katalogu /etc/apache2 nir tworzy.  Distro to Sarge.
> A zapomniałbym własnie się przymierzam do komilacji apacha ze źródeł
> :)

Jeśli usunąłeś ręcznie, to może i dodać ręcznie by się dało:

$ mc /var/cache/apt/archives/
najechać na apache2...deb, CONTENT/etc/... i skopiować do /etc/ :-)

Potem już ew. sprawdzanie czy jest oki, ew. zrobienie dpkg-reconfigure
(nie wiem co potrzeba, bo akurat nie było okazji sprawdzać)

--
mirosław boruta
rlu: #344083