Re[4]: Apt-get

Witam,

> Można było w trybie testowym, a przecież na pewno napisało co chce zrobić, a
> ty klepnąłeś enter, zamiast przeczytać.

Fakt klepnąłem "g" i zaczeło instalować rózne pakieciki a na koniec
usunęło sambę.
Sorki za wprowadzanie w błąd - pliki konfiguracyjne zostały
nietkniętne.

> Nie mieszać dystrybucji!

A to pozostawię bez komentarza :)

> jesli --purge ci nie wyrzucilo plikow konfiguracyjnych - sprawdź swoją
> dystrybucję debiana (moze kompilowałeś apache'a , albo podobną
> blasfemię poczyniłeś )

> pzdr. milego dnia

Nistety apache był z pakietów i nic oprócz wywalenia całego
katalogu apache2 z /etc nie robiłem. Później instaluje się ale już
katalogu /etc/apache2 nir tworzy.  Distro to Sarge.
A zapomniałbym własnie się przymierzam do komilacji apacha ze źródeł
:)

Pozdrawiam,
 Tommy.S