Re: OpenSSL 0.9.7j (0.9.8b) + OpenSSH 4.3p2

> W wersjach stabilnych wersje pakietów się w Debianie nie
zmieniają. W końcu te
> wersje są STABILNE. Dodawane są tylko NIEZBĘDNE łaty dotyczące
> bezpieczeństwa.
>
> Po coś konkretnego ci potrzebna nowsza wersja w instalacji
stabilnej?

> pzdr,
> jmb

Chodzi m.in. o to że pewni ludzie ni zrozumieją dlaczego nie mam
najnowszysch wersji oprogramowania.

W sumie nie wiem dlaczego są 2 serie openssl-a 7 i 8. Natomiast
OpenSSH 4.3p2 wymaga zliba > 1.2.3. Natomiast ./configure twierdzi
że może być tak iż twój deweloper zawarł już odpowiednie łaty w
pakiecie zlib. Ale w Debianie chyba jeszcze nie zawarł. A szkoda.

Zdaje się że w najnowszym SSH poprawiono kompresję dzięki nowemu
zlibowi, co może być istotne jak często wisisz na SSH albo robisz
bekapy po SSH.