Reggae Gorzyce Festiwal od 4 do 5 sierpnia. Propozycja urzadzenia tu spotkania linuxowego.

Witam.
Kilka dni temu kolega zaproponowal mnie zeby wybrac sie na impreze
jak w temacie. Witryna pod http://www.reggae.gorzyce.net
Poki jescze dosc czasu choc wcale go juz niezbyt wiele
chcialbym rozwazyc czy dalo by sie i czy miasloby sens
urzadzenie w jakies formie tutaj spotkania linuxowego nie koniecznie
takiego samego jak byl rok temu ZLOT LUG-ow OLEJ-2005 w
Przybrodziniue. Moze jedynie jakies pogadanki o Linuxe.
Miejsce na poludni Polski w poblizu Katowic no niestety
dla wielu daleko. Koledzy ze SLaska beda wrecz rzeciwnie
miec blisko. Z Katowic pociagiem do Belszycy i pieszo,
lub autobusem do Gorzyc. Inny dojazd z Wodzislawia.
Tanie bilety po 15 zl. za 2 dni. Darmowe miejsce na
polu namiotowym. Ja rawdopodobnie zrezygnuje z Kosy-2006 w
polowie miesiaca i na poczatku wybralbym sie do Gorzyc.
Czekam na opinie do do urzadzania tu spotkania linuxowego.
Czy byliby chetni do urzadzenia go?
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0