Re: [Actus] Oscamp-2006 Konferencja w Ojcowie 26-27 sierpnia.

Krzysztof Zubik napisał.
> Witam Wszystkich.
> Mam bardzo ciekawa propozycje na konferencje
> Oscamp-2006 organizowana przez krakowska Fundacje
> Wspierania Edukacji Informatycznej Proidea. Wiecej
> pod http://oscamp.proidea.org.pl Miejsce
> Ojcowski Park Krajobrtazowy. Termin 26-27 sierpnia ostatni
> weekend. Przy zapisie do 20 kwietnia koszt 80 zl
> Uczestnicy innej konferencji CONFidence maja koszt
> o polowe nizszy. Po tym terminuie 130 zl.
> Wypelniajac formularz rejestracyjny mozna dodatkowo
> zglaosic chec gry w Painball i okazjonalna koszulke.
> Tu jednak dodatkowe koszty.
> [...]
Witam.
Pociagi. Gdynia -- Gdansk -- Warszawa -- Katowice -- Krakow.
Pragne przypomniec o tej konferencji. Poniewaz ona bedzie
poid koniec wakacji i moga byc przepelnione pociagi. (Jak wtedy
rzeczywiscie z
nimi bedzie obecnie trudno powiedzec.) Jednakze mozna juz kupic sobie
bilety
jednoczesnie rezerwujac miejsca np. w TLK.  jak ja wczoraj uczynikem.

Wyjazd. 25 sierpnia piatek.
Gdansk-Glowny. godz. 19 : 35 -- Krakow-Glowny godz. 5 : 59.
Tanie Linie Kolejowe TLK 53702.
Krakow - Ojcow autobusem. Np. w.g. rozkladu
pod http://www.ojcow.pl/dojazd/pks.htm Dogodny autobus
Krakow godz. 6 : 40 -- Ojcow godz. 7 : 11.

Powrot. 27 sierpnia niedziela.
Ostatni autobus w.g powyzszego rozkladu.
Ojcow godz. 20 : 49. -- Krakow godz. 21 : 28
Krakow-Glowny godz. 22 : 31 -- Gdansk-Glowny godz. 9 : 33.
TLK 35702.
POd http://www.pkp.pl w obie strony bilet normalny kl. 2 ok 120 zl.
Ja zalapalem sie jeszcze na promocyjny bilet za 54 zl.
Dla zainteresowanyc chyba warto juz kupic bilety
poki promocyjna pula sie nie wycazerpie.
ZA chwilke powiem wiecej o innych imprezach wakacyjnych z
Linuxem jednaze w 2 oddzielnnych watkach.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0