Re: Re: [Etch] Problem z instal acją - partycjonowanie

> W takim razie zainstaluj base-system bez użycia płytki instalacyjnej,
> odpal z jakiegoś Live CD, przygotuj partycje i postaw base-system przy
> użyciu debootstrap.
>
> Pozdrawiam,
> Adam

Tak ale jest problem bo ja chce instalowac wersje ETCH (testing) a debootstrap ma nastepujace pretensje:

# No such script: /usr/lib/debootstrap/scripts/etch

Pobralem najnowsza wersje debootstrap (.deb) ze strony debiana, jednak tam w scripts takze nie ma wersji etch... tak samo sa tylko stara woody, sarge i sid. Probowalem aktualizowac tez przez apta listy tych skryptow (nie wiem czy dobrze robilem) w kazdym razie nie podzialalo.. po prostu nie ma tam etcha...
i co dalej?

pozdrawiam...