Re: Software RAID1 - ReiserFS - problemy z superblockiem

Dnia sobota, 1 lipca 2006 20:48, Jarek Buczyński napisał:
> Witam Wszystkich
>

> Jeżeli komuś udało się uruchomić softwerowego raida na reiserfs według
> opisu z Debian-Administration, proszę o poradę, gdzie mogłem popełnić
> błąd.
>
> Dzięki
>
> --
> Pozdrawiam

Reiser tu raczej nie ma nic do rzeczy.
zapodaj na grupe

cat /proc/mdstat

potem zrob

mdrun

a potem znowy
cat /proc/mdstat

i o jakiej wersji Debiana mówimy.
Sam pracuje ma Raid1 i były z tym rożne problemy.

Za podniesienie raid1 na / odpowiada initrd - dlatego pracuje. Ostanio były
spore zmiany w skryptach inicjujących raid. Trzeba mieć poprawnie
skonfigurowany mdadm.conf.

np

DEVICE /dev/sda1 /dev/hda1
DEVICE /dev/sda6 /dev/hda6

ARRAY /dev/md0 devices=/dev/sda1,/dev/hda1
ARRAY /dev/md1 devices=/dev/sda6,/dev/hda6

Pozdrawiam i życzę owocnych przemysleń :)