Problem z konquerorem

Witam

Mam zainstalowanego mieszanego debiana Sarge/Etch/Sid z X.org o KDE 3.4
W /etc/fstab jest automatyczne mountowanie partycji vfat /dev/hde1 i
/dev/hde7 z dostępem rw. KDE jest uruchamiane podczas startu systemu i
kiedy uruchomię konsolę mogę (normalnym użytkownikiem) zapisywać dane
zarówno na /dev/hde1 i /dev/hde7, ale kiedy otworzę konquerora sama
zmienia mi się partycja /dev/hde7 na readonly. Dopiero wyjście z
konquerora i przemountowanie jej jeszcze raz daje dostęp rw do niej ale
tylko do czasu aż nie uruchomię konqerora, natomiast z /dev/hde1 nie ma
takiego problemu - jest stale dostęp rw zarówno z konsoli jak i z
konqerora a wpisy w /etc/fstab są identyczne.
Gdzie konqueror pamięta jak ma być zamountowana ta partycja? i gdzie to
zmienić bo już nie mam z tym siły walczyć.

Pozdrawiam
Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /