imlib, enlightenment, brak obrazków

Witam,

Parę dni temu pod enlightenmentem zgineły mi wszelkie obrazki.
Żadnych ramek, tła, menu czy appletów (tzn. wyświetlają się ale bez
właściwej grafiki, wszystko szare lub jeszcze gorzej). Nie mam
pojęcia o co może chodzić. W między czasie usunąłem parę pakietów
ale wszystkie potrzebne biblioteki są już na miejscu. Theme jest tam
gdzie trzeba, prawa do plików są ok. Xy wyrzucają mi
***** Imlib2 Developer Warning ***** :

This program is calling the Imlib call:

imlib_image_set_border();

With the parameter:

image

being NULL. Please fix your program.

Wszystko jasne tylko skąd się to wzieło? Jestem (prawie) pewien, że
problem pojawił się zanim zrobiłem apt-get upgrade.
Jakies pomysły?

Krzysztof Andrelczyk