Re: Problem z konquerorem

> Mam zainstalowanego mieszanego debiana Sarge/Etch/Sid z X.org o KDE 3.4
> W /etc/fstab jest automatyczne mountowanie partycji vfat /dev/hde1 i
> /dev/hde7 z dostępem rw. KDE jest uruchamiane podczas startu systemu i
> kiedy uruchomię konsolę mogę (normalnym użytkownikiem) zapisywać dane
> zarówno na /dev/hde1 i /dev/hde7, ale kiedy otworzę konquerora sama
> zmienia mi się partycja /dev/hde7 na readonly. Dopiero wyjście z
> konquerora i przemountowanie jej jeszcze raz daje dostęp rw do niej ale
> tylko do czasu aż nie uruchomię konqerora, natomiast z /dev/hde1 nie ma
> [...]

Hej.

Czy masz opcje errors=remount-ro w /etc/fstab przy partycji /dev/hde7?
Jesli tak, to twoj problem moze byc zwiazany z jakimis bledami na partycji
(ktore akurat przez przypadek ujawniaja sie przy konquerorze)...

Otoz ta opcja powoduje, ze jadro -- jesli spotka jakis blad we/wy przy
komunikacji z dana partycja -- przemontowuje ja po cichu do ro...

Wywalenie tej opcji (czy tez zamiana na defaults) zapobiegnie przemontowywaniu,
ale oczywiscie NIE NAPRAWI EWENTUALNEGO BLEDU SPRZETOWEGO zwiazanego
z ta partycja...

pzdr,
jmb

PS. Ale ja tylko strzelalem... :)