Re: lekko humorystycznie lecz sieciowo :)

witam
dlatego bardzo fajnie jest miec samemu łącze dość szybkie i nie tłumaczyć jakiemuś bubkowi dlaczego... po co... i kiedy.... Sam kiedyś zrobiłem sieć tzw blokową. sam walczyłem z kablami na czwartym piętrze żeby sie spółdzielnia nie przyczepiła sam zrobiłem router na debianku, poistalowałem wszystkim karty i nawet windy im przeinstalowałem, żeby wszystko było świeżutkie :), a same problemy z tego były .....(net był zakładany jak jedynym słusznym łączem było SDI a o neo nikt jeszcze wtedy nie myślał)

uwierzcie mi nigdy więcej ...

może i racja że w naszym pięknym kraju niekoniecznie internet jest tani, ale dla mnie to jest płytki argument w tym momencie, ponieważ nade wszystko cenie sobie spokój.

Może moja rada będzie dość drastyczna , ale powiem jedno nie tłumacz się z niczego bo to ty działasz a nie bubek z sieci (przepraszam za to określenie*) i on powinien być Ci wdzięczny że walczysz z tym wszystkim i że ma net w chacie jak sobie odpali swojego bezcennego Iexplore.exe w wersji 6............

P.S.*ale jeśli jest on tak upierdliwy jak moi współtowarzysze sieci blokowej to to jest trafne określenie
powiedz mu że z P2P to loteria .... :)

może i troche moj post jest zjadliwy ale w moim przypadku jest w stu procentach trafny ..... wszystkim adminom sieci blokowych (i nie tylkoblokowych ) wielki pokłon :)

pozdrawiam