problem z sound blaster audigy

witam serdecznie !
mam dwie karty muzyczne w swoim komputerku i nie wiem jak mogę używać ich przemiennie tj w momencie gdy chcem włączyć sobie skype włączam jedną (Sound Blaster Live)a w momencie gdy słucham muzyki włączam drugą( Sound Blaster Audigy) mam taki problem ponieważ mam zestawy głośnikowe podpięte do jednej i koniecznie musze mieć dwie żeby nie walczyć wiecznie z wtyczkami. A dwie karty rozwiązują problem, nnie wierze że nie ma możliwości przełączenia kart ponieważ w windows to jest dostępne

pozdrawiam wartan