Re: Problem z ALSA

Dziwne te sterowniki, bo nie chca sie zainstalowac Readme opowiada o jakis ./configure make a w srosku jest tylko ./install  ktore w ostatniej chwili mowi:

configure: error: this packages requires a curses library
make: *** Nie podałeś obiektów lub nie znalazłem makefile. Stop.
make: *** Brak reguł do wykonania obiektu `install'. Stop.
bzip2: Can't open input file test.wav.bz2: No such file or directory.
cp: nie można wykonać stat na `test.wav': Nie ma takiego pliku ani katalogu
Remove Folder.....

i wrzuca mnie do alsaconf...

Jakies sugestie? Ja juz nie mysle ze zmeczenia, rano przeczytam wiadomosci jesli sie pojawia.

Dzieki wielkie. Pozdrawiam

Świąteczny konkurs SAGE SYMFONIA.
Baw się i wygrywaj z SYMFONIĄ!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.mikolaj.symfonia.pl&sid=615