Re: debian sarge, problemy z konfiguracja i backupem Samba

On 16 Dec 2005 03:31:33 -0800, ravik <brixon@tenbit.pl> wrote:
> podpowiedz, gdzie szukac howto do takich rzeczy, z jakimi mam problem?
> tylko darujcie sobie odpowiedzi w stylu "na googlach", prosze o
> konkretniejsze linki.
> Dziekuje i pozdrawiam
> ravik

ale to jest najlepsza odpowiedz + list.debian.org +
http://www.debian-administration.org/

kilka podpowiedzi:

zainteresuj sie ACL (ze wzgledu na mozliwosc backupowania uprawnien plikow)

http://www.linux-backup.net/

moze dla jednego servera warto sie zapoznac z arkeia light?

co do backupowania clientow to moze logout-script z xcopy ?

Wiecej juz nie pisze, bo nie chce Ci zepsuc z zabawa Debianem ;-)

Pozdrowienia

Wojtek