Re: iplus i modem comander, problem z ttyUSB?

Wojciech Stępniak napisał(a):

po pierwsze odpal dmesg i zobacz gdzie masz ten
modem (konkretny port) :)
No wlasnie nigdzie nie mam napisane w komunikatach jadra (dmesg) jakie to urzadzenie, stad moje pytanie :)

Dalej utwórz skrypty
Najsmieszniejsze jest to ze ja wiem jak skonfigurowac polaczenie i w jakich plikach, tylko nie mam pod co ich stworzyc bo nie mam urzadzenia :oP. Ktos powiedzial mi ze to z braku udev, i moze w tym lezy przyczyna. W kazdym badz razie dzieki wielkie za pomoc.