Re: iplus i modem comander, problem z ttyUSB?

Witam
Postaram się pomóc po pierwsze odpal dmesg i zobacz gdzie masz ten
modem (konkretny port) :)
Ja mam iplus'a na SE GC79 (pcmcia w laptopie) i mam /dev/ttyS4
Dalej utwórz skrypty :
w katalogu /etc/ppp/peers   stwórz plik iplus o zawartości :
###
noauth
connect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/iplus-connect"
disconnect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/iplus-disconnect"
debug
/dev/ttyS4
115200
defaultroute
crtscts
lock
local
nodetach
usepeerdns
lcp-echo-failure 4
lcp-echo-interval 65535
### za /dev/ttyS4 podajesz swój port modemu np. /dev/tttyUSB1
(niewiem jak u Ciebie wiec wpisz to co ci wywali dmesg)
dalej stwórz plik iplus-connect w /etc/ppp o zawartosci:
###
TIMEOUT 600
 ABORT 'BUSY'
 ABORT 'NO ANSWER'
 ABORT 'ERROR'
 SAY 'Starting GPRS connect script\n'

 "" 'AT+CFUN=1,1'
 "" 'AT+CPIN=PINN'

 OK 'ATE1\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d\d'

 SAY 'Setting APN\n'
 OK 'AT+CGDCONT=1,"IP","www.plusgsm.pl"'

 ABORT 'NO CARRIER'
 SAY 'Dialing...\n'
 OK 'ATD*99***1#'
### za PINN podajesz swój pin czyli np. 9999 :)
Aha i do rozłaczanie w /etc/ppp plik iplus-disconnect o zawartosci:
###
"" "\K"
 "" "+++ATH0"
 SAY "GPRS Disconnected."
###
Odpalasz to wszystko pppd call iplus    i wlaczasz firefox'a i sie
cieszysz ;-)
Mam 13 lat i jak gdzie zrobiłem literówke czy błąd to PRZEPRASZAM
W razie problemów jestem dostępny pod gg:2471749 (ukryty)
Pozdrawiam i powodzenia

Wojciech