Re: [mydns-sql] usuniecie i/lub rekonfiguracja

Sebastian Seeb Pachla napisał(a):
> #apt-get remove --purge mydns-common
> Czytanie list pakietów... Gotowe
> Budowanie drzewa zależności... Gotowe
> Następujące pakiety zostaną USUNIĘTE:
>   mydns-common* mydns-mysql*
> 0 zaktualizowanych, 0 nowo zainstalowanych, 2 do usunięcia i 0 nie zaktualizowanych.
> 1 nie w pełni zainstalowanych lub usuniętych.
> Konieczne pobranie 0B archiwów.
> Po rozpakowaniu zostanie zwolnione 1614kB miejsca na dysku.
> Czy chcesz kontynuować? [T/n] t
> (Odczytywanie bazy danych ... 27515 plików i katalogów obecnie zainstalowanych.)
> Usuwanie mydns-mysql ...
> [...]
widze że zadałeś tez pytanie na debian-isp - niestety mogą byc problemy
z polskim ;]

Myśle żeby pierw:
1. zajrzeć do /usr/share/doc/mydns
2. na packages.debian.org zobaczyć liste plików jakie ma mydns
3. lub otworzyć deba za pomocą mc
4. ewentualnie otworzyć baze mysql phpmyadminem (nie wiem gdzie mydns
trzyma hasła ale logicznie byłoby gdyby trzymał w bazie mysql)
5. lub jeszcze za pomocą dpkg -L wyswietlić zainstalowe przez ten pakiet
pliki)

może to coś pomoże i coś zauważysz.

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz