[mydns-sql] zmiana tematu bylo :[courier-imap-ssl] brak regul ??

> zapewne dostaniesz sie do tego phpmyadminem ,a leży to w mysql.

> jesli sie myle to $apt-get remove --purge mydns

system podczas czyszczenia plikow wisi przez 5 min i dalej brakuje mi
cierpliwosci
nigdy nie uzywalem debconfa ale moze da sie jakos tego uzyc
udalo mi sie wyciagnac z debconf-show takie info:

 #debconf-show mydns-mysql
* mydns/confirm: (password omitted)
* mydns/mysql_root_passwd: (password omitted)
* mydns/mysql_passwd: (password omitted)
  mydns/mismatch:
  mydns/no_mysql: false
  mydns/purge_db: true
* mydns/database: mydns
* mydns/mysql_root_user: root
* mydns/mysql_server: localhost
* mydns/setup: true
  mydns/no_mysql_message:
* mydns/mysql_user: mydns

probowalem uzyc debconf -f mydns i mydns-mysql ale bez rezultatow