Re: FW: Kernel dla sarge

Marek Olejniczak napisał(a):
> Trzeba też pamiętać, że zrobienie takiej łatki na stosunkowo stare
> zamrożone jądro nie musi być wcale takie proste i oczywiste. Nie dziwię
> się, że developerzy wcale się do tego nie spieszą. Jednak nie można
> wprowadzać w błąd całej społeczności twierdząc, że zamrożone jadro jest
> bezpieczniejsze od najnowszego tylko dlatego że jest stare.
>

> O tym  nie słyszałem. O jaki przypadek chodzi, możesz podać jakiś link?
No właśnie nie pamietam za nic w swiecie stronki. Były opisane dwa
przypadki. W jednym (jądro 2.4.28 bodajże) jakiś człowiek umieścił
trojana (sic!) w jednym z paczów do jądra (nie do modułów :) ) , w
drugim chodziło o coś podobnego. Dwa przypadki były wykryte mniej wiecej
po kilku dniach od scommitowania kodu. Było to mniej wiecej 2 lata temu.

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@gmail.com	|Wanna gmail?