Re: KBFX i KDE 3.5.x... dziala?

> witam
>
> nie moglem sie powtrzymac zeby nie odpisac na tego maila :]
> obserwujac liste to widze ze na debianie zawsze cos nie dziala, a na
> gentoo wszystko smiga, nawet kde 3.5 :D

Nie powiedziałbym - kompilacja Gentoo na AMD64 i potem zabawa z glib i
gcc nie jest przykładem działania 'out of box' a takie właśnie przygody
miałem. Da się to zrobić, ale w Debianie to po prostu działa. Poza, jak
to ktoś powiedział, Gentoo sprawia wrażenie jakby było wiecznie w fazie
testowania. Coś w tym jest.

pozdrowienia
Kamil

ps. a w Slackware zawsze działa...

--
kamilleszczuk@poczta.onet.pl .:. http://home.elka.pw.edu.pl/~kleszczu
'I tried, I failed, no matter. Try again, fail again, fail better'