Re: KBFX i KDE 3.5.x... dziala?

HaflingeR napisał(a):
> Witam.
>
>  Działa komuś poprawnie w Sidzie KBF pod KDE 3.5?
>
> Ja mam taki obiaw ze jak klikam na przycisk K lewym przyciskiem myszy to
> menu sie nie otwiera ale jak zrobie dwuklik prawy-lewy przycisk myszy to
> dziala - otwiera sie menu K :)
>
> Chyba trzeba czekac na nowa wersje pod KDE 3.5.
>
> Ps. kbfx-0.4.8rc2
>
> Pozdrawiam.
myśle ze w ogole isntalowanie wersji rc1 KDE 3.5  to zły pomysł :P

z tego co ja widziałem (a instalowałem rc1) to cienko działa, większość
libów ma złamane zależności i jesli ci zycie miłe to zostawaj na 3.4 :)

ja czekam na stable :)

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@gmail.com	|Wanna gmail?