Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

Pewnie to bez sensu bo pisałeś że z prawami do plików jest wszystko
dobrze ale...
kiedyś mi kde nie odpalało się dla niektórych użytkowników (ani nie
odpalały się programy kde-owe pod gnomem też)
Pomogło skasowanie wszystkiego z /tmp
(bo tam jakieś pliki były ze złym właścicielem/prawami i kde sobie nie
mógł ich nadpisać - nie wiem jakim cudem się tak stało że te pliki miały
złe prawa - ręcznie nic tam nie zmieniałem wcześniej)