Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

Dnia 19-09-2005, pon o godzinie 09:15 +0200, Marcin 'golish' Goliszewski
napisał(a):

> Nie bardzo rozumiem - wydaje mi się, że gdm spełnia swoją funkcję
> dobrze, skoro uruchamia menedżera sesji. Poza tym ten sam gdm
> uruchamiający inne środowisko dla danego użytkownika nie powoduje
> żadnych problemów. Więc w czym, Twoim zdaniem, powinienem szukać błędu
> związanego z display managerem?

Chciałem tylko żebyś próbował go stracem i może okaże się, że jednak coś
czyta czego wydawać by się nam mogło, że czytać nie powinien. A spróbuj
użyc kdm i odpalić kde i jeśli ten sam błąd wyskoczy to już wiemy, że to
nie wina gdma.

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>