Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

Marcin 'golish' Goliszewski wrote:
Może binarnie? Skopiuj do nowego usera połowę swoich plików i zobacz
czy działa, jak nie, to wywal i skopiuj drugą połowę i zobacz czy
działa. Jeżeli znowu nie, to masz problem ;) Ułóż je losowo i znowu
próbój z połówkami. A jak zadziała, to wez połowę z połowy i... dalej
już wiesz ;) Niby troche nachamowe... ale może się uda i do tego nie
będzie trzeba myśleć ;)

ROTFL :)) No dobra, dzięki za poprawienie humoru ;) Tylko jakoś mnie nie interesuje zmuszenie tego do działania (bo to mogę zrobić przez zainstalowanie starszych sterowników), a znalezienie i zrozumienie przyczyny problemu. Problemy zwykłem rozwiązywać, a nie je omijać.

Nie mówiłem o omijaniu ;) Po prostu znajdziesz plik, który powoduje problemy, a to może pomóc w diagnozowaniu. Nie mów, że ta metoda Ci się nie podoba ;)

PS. Po co kopia na priv?

Thunderbird mi jakoś tak wysłał...

--
pozdrawiam