Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

On Sunday 18 of September 2005 21:11, aragon wrote:

> Nie mówiłem o omijaniu ;) Po prostu znajdziesz plik, który powoduje
> problemy, a to może pomóc w diagnozowaniu. Nie mów, że ta metoda Ci
> się nie podoba ;)

Jakby Ci to powiedzieć... Mam na to stulecie jeszcze kilka innych planów
niż kopiowanie plików na prawo i lewo ;p Szczególnie, że jest ich
naprawdę *dużo* i chyba bym ocipiał musząc co chwilę kopiować je,
próbować logowania się i restartować X-y po kolejnym zwisie. Proszę,
powiedz, że żartowałeś ;>

--
 /---    Marcin     ||   Immortality is the   ---\
<=      'golish'    ||   only fate which is      =>