Re: apt-get install gnome nie dziala?

spróbuj z opcją -t unstable
W sidzie jest przerażający burdel, wybaczcie mi sformułowanie i straszna
zabawa z zależnościami. Spróbuj może przejść na etcha i ssać tyko
niektóre paczki z sid. Jeśli koniecznie chcesz mieć teraz GNOME 2.10
(Domyślam się że chcesz), to najprościej chyba w aptitude rozwiązać
wszystkie zależności i modlić się, żeby się nie schrzaniło. Za pierwszym
razem zużyłem na to jakieś 20min i o mało co nie usunąłem większości
paczek, ale teraz działa.