routing na wirtualnych interfejsach

mam sobie kilka wirutalnych interfejsow eth0:1, eth0:2 itd. z publicznymi IP...
Jak poradzic sobie z routingiem czegoś takiego żeby zapytanie na adres
212.x.x.x kierowało przez wirtualny interfejs publiczny eth0:x ?

Robilem na pewno prawidłowe regułki route'a jednak po wpisanniu -dev
eth0:x wyświetlał się wynik Iface : eth0 (czyli tak jakby route nie
rozumiało interfejsów wirtualnych)

nigdy nie bawiłem sie poleceniem route ani routingiwiem w linuxie stąd
moja niewiedza.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com