Re: problemy z instalacją Debiana 3,1 Sagre

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że z.stanczyk@chello.pl napisze:

> Serdecznie Witam
> Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów wynikłych w czasie instalacji dystrybucji Debiana 3,1 Sagre DVD.
> Mam komputer :
[...]
> W czasie instalacji wykorzystałem opcję : expert26
> Mój problem polega na nieznajomości angielskiego
> i rozszyfrowania następującego komunikatu na zakończenie konfiguracji poinstalacyjnej, a mianowicie:
> Debian GNU/Linux comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY,to the extent permitted by aplicable law
>
> Przy pomocy translatora przetłumaczyłem ten meldunek :"nie ma żadnych gwarancji na dozwolony stopień (obszar) uprawnień"

Prawa wynikające z gwarancji są tak bardzo ograniczone, jak to tylko możliwe
w zakresie obowiązującego prawa. Innymi słowy: nie masz gwarancji.

[...]
> Bardzo proszę o wskazanie w którym miejscu popełniłem błąd uniemożliwiający uruchomienie KDE.
> na stronie:www.debian,pl

Wybacz, ale tam piszą o instalowaniu kde w debianie?

apt-get install kde, jeśli dobrze pamiętam...

[...]

Jacek Kawa  **Kupię sobie karabin i będę wszystkich kochał,
              Kupię sobie karabin i będe walczył o pokój**