Re: Canon PowerShot S2 - nie mogę podpiąć :-(((

Marcin Landowski wrote:
Dnia Thu, Aug 18, 2005 at 08:49:24AM +0200, Artur Kokoszka napisał(a):

Bez KDE i GNOME. Aparacik to Canon PowerShot S2 IS

^^^^^^^^^^

Ja mam PowerShot'a 85 i używam digikam - działa bez zarzutów (wykrywa aparar automatycznie)
Jak inne metody zawiodą, to doinstaluję biblioteki KDE i ten programik.
Nie zwróciłaem uwagi na tę linijkę. Ale digikam używa bibliotek gphoto, zresztą gphoto też działa - ba nawet wykrywa aparat z właściwą nazwą. Tak żepodejrzewan że dopuki nie uruchomisz dphoto to digicam też nie zadziała.

P.S.
Ja też większość rzeczy robię z konsoli - ale w przypadku digikam wydaje mi się, że warto zainstalować te kilka biliotek więcej dla funkcjonalnośći - naprowdę działa doskonale.
--
 ___  _
| _ |/ | Artur
|     <