apt-get i pakiety zPINOWANE

Witaj lista!

hejka

Debian SID - wiec jak wiadomo moga czesto pojawiac sie bugi, ostatnio
troszke ich jest niektorych pakietach

mam takie pytanie uzywam apt oraz apt-listbugs

jesli dodam pakiety z bugami do zatrzymanych - pinned, reszte mi
zainstaluje

ale mam pytanie czy apt kontroluje przy okazji to ze dany pakiet, ktory
zostal oznaczony aby nie byl instalowany, nie jest wymagany przez
pakiet ktory nie mial buga i bedzie zainstalowany ?

i ostatnie czy jesli pojawi sie wyzsza / nowa wersja pakietu ktory
mial buga to czy apt mnie poinformuje o tym i zezwoli na podmiane
pakietu ktory byl wczesniej zatrzymany ?? czy automatycznie to
przeskoczy i bedzie upgrejdowac ?? i pominie to co jest w
/etc/apt/preferences   ?

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras