Re: Canon PowerShot S2 - nie mogę podpiąć :-(((

Dnia Wed, Aug 17, 2005 at 09:23:46PM +0200, Marcin Sochacki napisał(a):
> Canony korzystają z protokołu PTP, który powinien być obsługiwany przez
> gphoto -- spróbuj po podłączeniu po prostu odpalić gphoto2 z
> odpowiednimi parametrami (download all czy coś w tym stylu).

OK, poczytam o gphoto i spróbuję...

> Aparaty, jeśli chodzi o możliwości faktycznie są OK, ale brak USB Mass
> Storage to jak dla mnie bezsens ze strony Canona, dlatego raczej ich
> unikam.

No ja tego niestety nie wiedziałem. Kierowałem sie raczej jakością
"fotograficzną". Czytałem, że na grupach ludzie mieli kłopoty z "małymi"
Canonami, ale generalnie jakość była moim podstawowym kryterium.

Nie potrzebuję żadnych cudów - jeśli da się zwyczajnie skopiować fotki i
filmy z karty do kompa (nawet tylko z poziomu konsoli), to będę
zadowolony, więcej nie oczekuję.

Ale swoją drogą taka "dziwna" polityka tak dużego i znanego producenta
zastanawia...
...czyżby celowe zwalczanie systemu GNU/BSD?

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~
      _ *\      *\ ~~~~~~~~~~~GG:6509957, Tleen~~~~~~~