Instalacja Debian Sarge: nie widzi partycji.

Witam!

Przy instalacji Debian GNU/Linux 3.1r0 instalator nie widzi
istniejacych partycji.Moj dysk to WD800JB (80G interfejs EIDE) mam na
nim kilka partycji miedzy innymi z W2k i Debian Woody.Bez wzgledu na
obraz jadra ktory wybiore w momencie kiedy dochodzi do partycjonowania
rozpoznaje moj dysk ale wyswietla ze nie ma na nim zadnych partycji i
pozwala mi tworzyc nowe.Probowalem podawac geometrie jako parametr ale
nic nie pomoglo.Kiedy uruchomie powloke z instalatora     i chce
uruchomic cfdisk wyswietla on "FATAL ERROR: Cannot open disk
drive".Fdisk tez nie dziala.

Z gory dziekuje za pomoc.

Wygraj fantastyczne gadżety od Fantastycznej Czwórki!
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Fkonkurs.html%3Fid%3D98&sid=471