Święta wojna (było: Re: Życzenia)

On Wednesday 17 of August 2005 12:40, Wawrzyniec Niewodniczański wrote:
> On Wed, -d Aug 2005, Pawel Kowalski wrote:
[...]
> E tam. Ja polecam Cruxa. Pełna kontrola nad systemem. Z tego co zarzucasz
> Debianowi to Crux Ci się spodoba. Moim zdaniem 5 razy łatwiejsze od
> FreeBSD. Wszystko kontrolujesz przez zmianie plików w /etc, żadnych tam
> magicznych nakładek. A jaki system czysty i szybki dzięki temu!!!

Uważasz, że debconf jest magiczną nakładką? Muszę stanowczo zaoponować. System
zarządzania konfiguracją w tej dystrybucji jest imo świetnie rozwiązany.
Nadal się rozwija, ale ogólna droga jest raczej dobrze wybrana.

Zgodzę się z tym, że jakość paczek jakby stopniowo się obniżała, lecz ostatnie
posunięcia obecnego DPL starają się temu przeciwdziałać.

Inna sprawa, że Ci co potrafią - także mają pełną kontrolę nad systemem
używając Debiana.

[...]

Pozdrawiam.

PS: dziwne, że życzenia złożyli Ci, którzy Debiana jakby nie używali... kolega
z FreeBSD, kolega z Cruksem i kolega z Auroksem.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]