Re: Życzenia

On Wed, -d Aug 2005, Pawel Kowalski wrote:

> Z czasem dochodziły setki pakietów, zależności (często całkowicie
> bezzasadne) - debian puchł w oczach ... coraz ciężej było utrzymać
> serwery w "czystości" i załatane - a przy ilości powyżej dwustu jest
> to poważnym problemem.
> Czary goryczy dopełniły później ciągłe problemy z samym jądrem - dziury,
> błędy - jakoś się zraziłem i po kilku dobrych latach przywiązania do
> Debiana zacząłem przechodzić na BSD- i jak na razie jestem zadowolony ;)))
> W dalszym ciągu oczywiście w domu mam Debiana (żona się przyzwyczaiła
> ;)), ale jakoś już inaczej na to patrzę.
> [...]

E tam. Ja polecam Cruxa. Pełna kontrola nad systemem. Z tego co zarzucasz Debianowi to Crux Ci się spodoba. Moim zdaniem 5 razy łatwiejsze od FreeBSD. Wszystko kontrolujesz przez zmianie plików w /etc, żadnych tam magicznych nakładek. A jaki system czysty i szybki dzięki temu!!!

Jak byś chciał zobaczyć jak się instaluje to:
http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/Linux/crux_quickinstall-pl.pdf
 Co prawda to chyba wersja robocza tłumaczenia.

Wawrzek

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php