Re: Po ran kolejny [neo+ na speedtouch]

On Sat, Aug 06, 2005 at 12:45:19PM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:

> żeby sie nie rozłączał, gdzieś w opcjach ppp trzeba dać "respawn" i
> sam to robi od razu.

Czy możesz napisać jakich wersji softu (jądro, ppp, modem_run, pppoa3)
używasz, że Ci to działa?  U znajomego chyba modem_run nie umiera jak
powinien i pppd nie może się ponownie dostać do urządzenia.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216