Po ran kolejny

Witam wszystkich.
Wpierw może się pochwalę. Udąło mi się zainstalować Debiana 3.1 za
pierwszym razem bez problemów. No może oprócz jednego, który mi dość
moco przeszkadza. Ale mam nadzieję że  pomożecie mi, pomimo tego że to
jest problem już wielokrotnie opisywany, wyjaśniany itp. Ale mimo to
zależy mi na jakimś sposobie sprawdzonym i działającym na 100%.
Mianowicie chodzi mi o Neostrade na modemie Alcatela SpeedTouch. Nie
wiem jak to uruchomić. A nie chce sie ciągle przełaczać pomiędzy
Windowsem, a moim Debiankiem. Czy ktoś mógłby podać mi sprawdzy jak
już wspomniałem sposób uruchomienia tego sprzętu, bądz przynajmniej
jakieś linki. Ale takie które kierują właśnie do sposobów
traktującychw 100% o debianie i SpeedTouchu. Mam nayśli linki
sprawdzone żebym nie musiał wypróbowywać kilku metod nim nie natrafie
na skuteczna.
Z góry wielkie dzięki i pozdrawiam.