Re: [LodzLUG] Pingwinaria 2006 - call for location - propozycje

Krzysztof Wnuk napisał.
> Cześć
> PLUG poszukuje miejsca na Pingwinaria 2006. Może warto byłoby
> zorganizować je w Łodzi lub okolicach? Wymagania są następujące:
> #   150-200 miejsc
> #   pokoje z łazienkami, 1,2,3 osobowe
> #   jedzenie: dla ludzi bez szczególnych wymagań dietetycznych, a także
> dla wegetarian i wegan
> #   sala wykładowa (mile widziane dwie sale)
> #   ceny rozsądne - do 80 zł/osobę/dzień
> #   dostęp do Internetu
> #   warunki przyzwoite - bez grzyba w łazience, ale niekoniecznie
> marmurowa wanna
> [...]
Witam.
Bardzo dobrze, ze juz napisales o planach na kolejne
Pingwinaria. We wstepniaku naszych ksiazeczek, ktrer
otrzymalismy na tegorocznych Pingwinariach jest
mowa, ze dobrze by bylo przeniesc Pingwinaria blizej Baltyku, lub
centum Polski. Dobrze by bylo, zeby o ile beda mozliwosci znalezc
tanszy osrodek. Co do terminu mnie wydaje sie lepszy kwiecien i
to jak najblizej jego konca, a to ze wzgledu na poprawiajaca sie juz
pogode i wtedy przyjemniej podorowac. Moze by jeszcze dodatkowo
umiescic informacje czy nasz przyszly osrodek jest dostosowany
dla osob niepelnosprawnych poruszajacych sie na wozkach.
Ja gdy mam okazje rozmawiam z kolegami i pytam sie czy moze dalo by sie
znalezc
tanszy osrodek np. gdzies na Wybrzezu, lub na Kaszubhach.
Kolega powiedzial mnie mnie, ze moze by np. zainteresowac sie
osrodkami w Zukowie pod Gdanskiem. Mam kolejne pytanie czy Lasy
Panstwowe
maja osrodki wypoczynkowe spelnaijace powyzsze wymagania.
Dlatego tez wyslalem ta waidomosc do FLUG-u i listy lesnej. W
poniedzialek prawdopodobnie spotakm sie z kilkoma Harcerzami i
popytam czy oni moga tu cos ciekawego zaproponiowac.
Bardzo jeste m zadowolony z tegorocznych Pingwinariow.
Przsy okazji Bardzo Dziekuje Zarzadowi PLUG-u za ulatwienie mnie
uczestnictwa. :)
Gdyby udalo mnie sie uzyskac ciekawe propozycje podam je tutaj.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0