Re: Dlaczego Linux (Sarge) cicho (mi) gra?...

Marcin Landowski napisał.
> Nie może. Jest nauczycielką - ma parę programików, których musi i chce
> używać, a te są tradycyjnie windziane. Poza tym, wszystko co dostaje ze
> szkoły czy od koleżanek, jest tylko w łotrze i innych formatach
> M$Office, a OO nie do końca dobrze sobie radzi z importem/exportem
> dość rozbudowanych dokumentów.
> Ale i tak większość takich "codziennych rzeczY' robi już tylko pod
> Linuxem. Qpiła sobie książkę do OO i prywatnie używa tylko OO i KOffice,
> łotra jak jej coś dadzą w szkole...  Poczta, newsy, WWW, GG
> od początku tylko i wyłącznie w pingwinq.
> [...]
Witam.
Aurox-y przynajmniej niektore (nie wiem jak najnowsze) maja kilka
programow
zabawek edukacyjnych. Moze by niekrtre z nich dalo sie wygrzebac
oddzielnie i przeniesc pod Debiana Mozna rowneiz przeglacac
ciagle zmienaiana witryne pod http://www.aurox.pl Maja dzial
edukacjha, czy Aurox w szkole. Moze bedzie cos ciekawego.
Pozatym rozne multimedia Aurox rowneiz ma wbudowane.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0