[OT] Prezentacja

Mam do sklejenia w jedną płynną prezentację:
*) kilkanaście grafik i zdjęć .jpg
*) rysunki techniczne w PDF-ie (od biedy walnę je do .gif albo .png)
*) animowanego gif-a (2MB)
*) kilka filmików .avi po kilkanaście MB

Próbowałem skleić to w całość w OOOImpress ale on beztrosko wywala się
przy próbie załączenia pliku video. Macie jakieś pomysły czego użyć?

Od biedy mogę zrobić to w html i zrzucić obsługę wszystkich multimediów
na przeglądarkę ale tu też napotykam na problemy. Zainstalowałem
mozilla-mplayer a mimo to firefox pyta co zrobić z plikiem avi zamiast
otworzyć go w oknie ;(

Chyba skończę na bash-u...

--
/// Szymon Nieradka