Re: [OT] Prezentacja

On Thu, -d Jul 2005, Szymon Nieradka wrote:

> Mam do sklejenia w jedną płynną prezentację:
> *) kilkanaście grafik i zdjęć .jpg
> *) rysunki techniczne w PDF-ie (od biedy walnę je do .gif albo .png)
> *) animowanego gif-a (2MB)
> *) kilka filmików .avi po kilkanaście MB

Nie wiem czy to nie trochę naookoło, ale można spróbować LaTeXa i jakiejgoś fajnego rozszeżenia, jedno takie dobre nazyw się chyba Prosper.
PDF na pewno pójdą.
JPG raczej też (ja jakoś je wklejałem -tylko nie pamiętam, czy najpierw nie konwertowałem do png).
GIFy - tego to nie wiem.
Z tego co pamiętam, da się do tego podłączyć avi, bodajże przez mplayera. (Widziałem coś takiego - na stronie też ma link).

Zagląnij np. tutaj:
http://amath.colorado.edu/documentation/LaTeX/prosper/

A LaTeX jest bardzo frienldly dla tych co programują.

Wawrzek
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php