Re: Debian unstable/ unmet dependencies

On Thu, Jul 14, 2005 at 09:56:45AM +0200, Andrzej Gosek wrote:
> wczoraj po dluzszej przerwie znowu zaisntalowalem sobie debiana/unstable
> Wszystki pieknie, patrze jest xorg no to wrzucilem, no i nastepnie
> wrzucilem sobie xfce4 co by miec cos do zabawy  w trakcie jak bede
> instalowal kde, poszlo i tu nastepuje cos dziwnego apt-get install kdebase
> i "unmet dependencies", probuje gnome to samo.
>
> Patrze na googlu nie moge podobnego problemu znalezc.
>
> Czy to wszysyc tak maja czy ja cos zle robie.

Trafiłeś na najgorszy moment by bawić się unstable. Sid jest właśnie
w trakcie przejścia na nowe ABI G++ i X.org, więc mnóstwo rzeczy ma
niespełnione zależności, bo to trochę trwa zanim przebudują się biblioteki,
potem biblioteki zależące od tamtych bibliotek, a potem oprogramowanie
zależące od takich bibliotek.

Ogólnie chciałeś *unstable* to masz.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland