Re: Samba+PDC+OpenLDAP

On Wed, Apr 20, 2005 at 01:29:19PM +0200, Łukasz Wójcik wrote:
From: Łukasz Wójcik <whateva@interia.pl>
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Re: Samba+PDC+OpenLDAP

Podczas proby przylaczenia domeny "XXXXX" wystapil nastepujacy blad:
Nie mozna odnalezc nazwy uzytkownika.

a przylaczasz się kontem administratora? tzn root'a ?
trzeba być w win2k zalogowany jako administrator i dołączająć się do domeny trzeba podać hasło roota, jakie jest na sambie. ja tez mialem swego czasu problem z tym, znaczy z dołączeniem komputera z win2k do domeny na sambie Debian poprostu strasznie długo przetrawiał informacje odnośnie dodanych użytkowników i komputerów, ponad 3h przeszukiwałem informacje odnośnie konfiguracji i sposobów dodwania komputerów, co zrobiłem żle, gdzie leży bład, aż nagle debian stwierdził ze może dodać mi komputer do domeny :( ehhh

Jestem lokalnym administratorem, wydaje mi sie ze robie wszytko jak trzeba. Tym bardziej ze konto komutera zostaje utworzone,mysle ze blad jest w innym miejscu.
Userow masz w ldap-ie?

--
kajko