Re: Samba+PDC+OpenLDAP

Grzegorz Kolorz napisał(a):

Podczas proby przylaczenia domeny "XXXXX" wystapil nastepujacy blad:
Nie mozna odnalezc nazwy uzytkownika.

a przylaczasz się kontem administratora? tzn root'a ?
trzeba być w win2k zalogowany jako administrator i dołączająć się do domeny trzeba podać hasło roota, jakie jest na sambie. ja tez mialem swego czasu problem z tym, znaczy z dołączeniem komputera z win2k do domeny na sambie Debian poprostu strasznie długo przetrawiał informacje odnośnie dodanych użytkowników i komputerów, ponad 3h przeszukiwałem informacje odnośnie konfiguracji i sposobów dodwania komputerów, co zrobiłem żle, gdzie leży bład, aż nagle debian stwierdził ze może dodać mi komputer do domeny :( ehhh

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c