Samba+PDC+OpenLDAP

Probuje zestawic takie cos jak w temacie, ale mam problem z dodaniem komputera do domeny.
Zainstalowalem:
samba slapd
libnss-ldap
libpam-ldap
smbldap-tools zrodla z IDEALX.ORG

Przeczytalem juz chyba wszystko co jest w necie na ten temat i skonczyly mi sie pomysly.

Za pomoca narzedzi z pakietu smbldap-tools dodaje,
grupy i uzytkownikow mage sie na nielogowac na konsoli,
przez ssh.

Problem jest z dodaniem komputera do domeny.
Przy probie dodania z win2000 lub XP na stacji windowsowej dostaje komunikat

Podczas proby przylaczenia domeny "XXXXX" wystapil nastepujacy blad:
Nie mozna odnalezc nazwy uzytkownika.

ale konto komputera zostaje utworzone w bazie ldap
Loguje sie jako Administrator (uid=0), w logach widze ze autoryzacja jest ok, log sie urywa na smbd/server.c:exit_server(609)

Sugestie i wszelka pomoc mile widziana.

Pelne logi z uwagi na wielkosc moge przeslac na priv.

--
kajko