Re: x.org i Debian.

On Saturday 25 of June 2005 12:16, z0nk wrote:

>                                      ^^^^^^^^^^^^
[...]
> Mam do tego małe wątpliwości..bo pierw paczka jest w experimental potem
> w unstable, następnie w testing a na końcu w stable(ostateczna wersja).
> Jak już wczesniej napisałem poczekam aż nvdia zmieni drivery(na x.org
> się sypią), bo tak to x.org mi nic nie dają :/

Możesz mieć wątpliwości, lecz uwierz mi [1], że standardowo paczki są
uploadowane do gałęzi unstable. I spływają jedynie do gałęzi testing, która w
procesie zamrażania może stać się gałęzią stabilną. Nie jest tak, że pakiety
spływają z gałęzi testing do gałęzi stable. I nie jest tak by _WPIERW_ paczka
była uploadowana do experimental. experimental [2] powstał do testowania
pakietów o wysokim stopniu niestabilności, bądź psucia systemu. x.org może
dużo popsuć (w stosunku do xfree86). dlatego podane przeze mnie repozytorium
powinno być traktowane jak experimental, z takim wyjątkiem, że nie muszą tego
zatwierdzać ftp-masters - co spowoduje większą elastyczność opiekunów
pakietów (szybsze poprawki, etc.)

[1] - a jak mi nie wierzysz to przeczytaj poniższy materiał
http://www.debian.org/doc/developers-reference/ch-pkgs.en.html#s-upload
(rozdział 5.5)

[2] - a tutaj masz informacje dot. gałęzi experimental
http://www.debian.org/doc/developers-reference/ch-resources#s-experimental

Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]