Re: x.org i Debian.

On Friday 24 of June 2005 23:20, mariusz wrote:
[...]
> Tylko do jakiej jego wersji ? (sarge? sid ?)

On Saturday 25 of June 2005 10:14, z0nk wrote:
[...]
> może jednak poczekam aż będą dostępne przynajmniej experimental, bo mam
> nieprzyjemne doświadczenia w instalowaniu obcych paczek...

Cóż. Te są budowane przez Debian X Strike Force i właśnie miały uderzyć w
experimental. Zamiast tego - po uzgodnieniu z ftp-masters - będą lekko
testowane w wcześniej podanym repozytorium (nie trzeba czekać na reakcję
ftp-masters), a potem uploadnięte bezpośrednio do gałęzi unstable.

Mam nadzieję, że to wyjaśnia obie te kwestie.

Pozdrawiam. ;-)

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]