Re: Bezpieczne przejście z Woody do Sarge

donkiszot napisał.
> Najpierw jednak koniecznie zaktualizuj pakiet "aptitude"
Witam.
Pozatym moze warto dla bezpieczenstwa najpierw np. przy uzyciu
Knopix-a i jego Partimage wykonac obraz partycji z Drewniakiem i
pozniej nagrac go na CD, lub DVd.  Gdyby cos z prrzejsciem na Sarge nie
udalo sie zawsze mozna bedzie powrocic do poprzedniego i
przdechodzenie powtorzyc od nowa inna metoda.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0