Re: Temat postu: debian woody + neo - speedtouch THOMPSON 330

Dnia niedziela, 9 stycznia 2005 15:18, wirtualna polska napisał:
> witam jestem poczatkujacy  mam problem z neostrada na debianie . wszedzie
> znajdowalem opisy jak zainstalowac neo na modemie sagem pod debiana a o
> thompsonie jesli juz gdzies mowa to w innych dystrybucjiach. ja do
> instalacji wziolem stery ktore znajdowaly sie na cd dolaczonej do moemu .
> jest tam gotowy skrypt instalacja , konfiguracja i tp .i oto co sie dzieje
> po uruchomieniu ./instalacjia : Testowanie narzedzia pomocniczego lspci [
> ok ]
> Testowanie narzedzia pomocniczego lsmod [ ok ]
> Testowanie narzedzia pomocniczego lsusb [ ok ]
> [...]

Instalacja jest banalna w Debian Sarge i jako moduł kernela i jako sterownik w
przestrzeni użytkownika. Po zainstalowaniu paczki speedtouch-xxx.deb, należy
postępować zgodnie z dokumentacja zawartą w tym pakiecie
(/usr/share/doc/speedtouch). W przypadku korzystania z modułu kernela należy
załadować moduł pppoatm, kŧory nie ładuje się automatycznie np. dopisać
do /etc/modules, W drugim przypadku należy zadbać aby kernel nie ładował
modułu speedtch np.: poprzez zmianę jego nazwy i wykonanie komendy depmod -a.
Te dwa przypadki nie są opisane w dokumentacji do speedtouch.
W Debian Woody w grę wchodzi metoda z sterownikiem w przestrzeni użytkownika,
chyba że masz skompilowane bodajże jądro 2.4.22+. W Woody również należy
samemu skompilować ze źródeł speedtouch ( można w prosty sposób zrobić paczkę
deb po debianowemu).
Aha potrzebny jest również firmware do modemu, który znajduje się na płycie z
TP SA dołączonej do zestawu instalacyjnego w pliku neostrada.tgz (plik
ST330_firmware_3012.zip). Po rozpakowaniu należy w przypadku Sarge umiescić
w /usr/local/lib/speedtouch.